Документи за участие в процедура за заемане на Академична длъжност Асистент

1. Документи, изготвяни от Аграрен университет - Пловдив:

  • Протокол от Катедрения съвет с предложение за назначаване на асистент;
  • Доклад от ръководителя на катедра до Факултетния съвет с предложение за назначаване на асистент;
  • Протокол от Факултетния съвет с решение за утвърждаване на избора на асистент;
  • Доклад от Декана за избор на асистент.

2.  Документи, изготвяни от участника в процедурата:

  • Молба до Ректора за допускане до конкурс;
  • Европейски формат на автобиография;
  • Диплома за придобита ОКС "магистър" с приложението;
  • Копие на заповед за зачисляване в докторантура (ако има такава);
  • Копие от заповед за отчисляване с право на защита (ако има такава);
  • Диплома за образователната и научна степен "доктор" - оригинал или нотариално заверено копие (ако има такава);
  • Медицинско свидетелство;
  • Свидетелство за съдимост;
  • Списък на научни публикации, изобретения и научно-приложни разработки (ако има такива);
  • Други материали – по преценка на кандидата.