- Център за научни изследвания, трансфер на технологии и защита на интелектуалната собственост
-
Development of the academic staff
-
Атестиране на академичния състав
- Документи за участие в процедура за заемане на Академична длъжност Асистент
- Документи за участие в процедура за заемане на Академична длъжност Главен асистент
- Документи за участие в процедура за заемане на Академична длъжност Доцент
- Документи - Професор
- Документи за участие в процедура за придобиване на ОНС Доктор
- Документи за участие в процедура за придобиване на НС Доктор на науките
- Наукометрични критерии за придобиване на Научни степени
- Асистент
- Главен асистент
- Доцент
- НС „Доктор на науките“
- Професор
- Процедури
- Публични лекции при придобиване на Академична длъжност
- Нормативни документи
-
Атестиране на академичния състав
-
Регистър на външни проекти за АУ
- Национални научни програми, финансирани от МОН
-
Проекти, финансирани от Фонд Научни Изследвания (ФНИ)
- Разработване на технология за фитодобив на никел от серпентинни почви в България
- Възможности за ограничаване въздействието на живака върху околната среда и здравето на човека
- Кръгово земеделие в смесени системи за отглеждане на земеделска продукция и животновъдство с акцент върху намаляване на парниковите газове
- Проекти, финансирани по Оперативни Програми
- Международни проекти
- Внедрителски договори
- Проекти на центрове на АУ, финансирани от външни източници
- Резултати от приключили проекти през периода 2011-2019 г.
- Възможности за финансиране на научни и иновационни проекти по Рамковата програма на ЕС
- Възможности за кандидатстване
- Research and innovation profiles
- Agricultural Sciences
- Scientific Works
Calendar
- Events on the occasion of the 80th anniversary of AU
Документи за участие в процедура за заемане на Академична длъжност Асистент
1. Документи, изготвяни от Аграрен университет - Пловдив:
- Протокол от Катедрения съвет с предложение за назначаване на асистент;
- Доклад от ръководителя на катедра до Факултетния съвет с предложение за назначаване на асистент;
- Протокол от Факултетния съвет с решение за утвърждаване на избора на асистент;
- Доклад от Декана за избор на асистент.
2. Документи, изготвяни от участника в процедурата:
- Молба до Ректора за допускане до конкурс;
- Европейски формат на автобиография;
- Диплома за придобита ОКС "магистър" с приложението;
- Копие на заповед за зачисляване в докторантура (ако има такава);
- Копие от заповед за отчисляване с право на защита (ако има такава);
- Диплома за образователната и научна степен "доктор" - оригинал или нотариално заверено копие (ако има такава);
- Медицинско свидетелство;
- Свидетелство за съдимост;
- Списък на научни публикации, изобретения и научно-приложни разработки (ако има такива);
- Други материали – по преценка на кандидата.