Документи за участие в процедура за заемане на Академична длъжност Доцент

1. Документи, изготвяни от отдел "Човешки ресурси" при АУ - Пловдив:

  • Препоръки към членовете на НЖ, относно структурата, съдържанието, оформлението и обема на рецензията;
  • Препоръки към членовете на НЖ, относно структурата, съдържанието, оформлението и обема на становището;
  • Приемно –предавателен протокол за документи по процедури за РАС;
  • Заповед на Ректора за назначаване на комисия за допускане/недопускане до участие в конкурс;
  • Протокол от заседание на комисията за допускане/недопускане до участие в конкурс;
  • Уведомление за допускане/недопускане до участие в конкурс;
  • Заповед на Ректора за определяне на научно жури;
  • Протокол от първо заседание на научното жури;
  • Протокол от  второ (заключително) заседание на научното жури;
  • Уведомление до кандидатите за резултата от проведения конкурс;
  • Протокол за публикуване на обява за публична лекция.


2. Документи, изготвяни от катедрата:

  • Протокол от Катедрения съвет с предложение за състава на научното жури;
  • Доклад от ръководителя на катедрата до Факултетния съвет за избор на научно жури.


3. Документи, изготвяни от факултета:

  • Протокол от Факултетния съвет с решение за утвърждаване на състава на научното жури;
  • Доклад от Декана до Ректора за утвърждаване  на научно жури;
  • Протокол от Факултетния съвет за избор на кандидат за академична длъжност;
  • Заключителен доклад на декана.


4.  Документи, изготвяни от участника в процедурата:

  • Заявление  за допускане до конкурс;
  • Копие от обявата в ДВ;
  • Европейски формат на автобиография;
  • Диплома за висше образование – оригинал и заверено от приемащото длъжностно лице копие;
  • Диплома за образователната и научна степен "доктор" - оригинал и заверено от приемащото длъжностно лице копие;
  • Диплома за научна степен "доктор на науките" - оригинал и заверено от приемащото длъжностно лице копие (ако има такава);
  • Заповед на ректор (директор) на висше училище или научна организация за утвърждаване на избор за заемане на АД „главен асистент”;
  • Общ списък на публикациите;
  • Списък на научните публикациите и трудове, които да не повтарят представените за придобиване на ОНС "доктор" и НС "доктор на науките" - копие от тях;
  • Резюмета на научните публикации и трудове които да не повтарят представените за придобиване на ОНС "доктор", и НС "доктор на науките" - копие от тях на електронен и хартиен носител;
  • Списък на цитиранията;
  • Сведение за импакт – фактор;
  • Справка за приносите в научните трудове;
  • Справки за преподавателски стаж, учебна заетост, участие в проекти и публикувани учебни пособия;
  • Материали за внедрени творчески постижения (ако има такива);
  • Декларация за оригиналност и достоверност;
  • Документ за платена такса;
  • Информационна карта на НАЦИД за заета академична длъжност;
  • Уведомление до декана относно темата, датата, часът и мястото на изнасяне на публична лекция. 


5. Документи, изготвяни от научното жури:

  • Декларация за включване в състава на научното жури, предотвратяване  и установяване на конфликт на интереси;
  • Граждански договор за членове на журита;
  • Сведение;
  • Заключителен доклад от председателя на журито до Декана;
  • Доклад от председателя на журито до Ректора за изплащане на възнаграждение по процедурата.