Маркетинг на финансовите услуги
Дисциплината „Маркетинг на финансовите услуги“ има за цел да запознае студентите с основните концепции, методи и подходи за ефективно разработване и прилагане на маркетингови стратегии в сферата на финансовите услуги. Курсът разглежда ключови теми като същността на маркетинговия процес при управлението на финансовите услуги, методите за анализ на бизнес средата и позиционирането на финансови продукти на пазара. Основно внимание се отделя на специфичните характеристики на финансовите услуги и тяхното влияние върху маркетинговия подход.
Студентите ще изучават как да прилагат маркетингови техники като сегментиране на пазара, профилиране на клиенти, брандиране и управление на взаимоотношенията с клиентите. Практическите занятия са насочени към разработването на маркетингов план за конкретна финансова услуга, като целта е студентите да усвоят приложението на маркетинговото планиране и позициониране на финансовите продукти на пазара.
Знанията, придобити по време на курса, ще помогнат на студентите да прилагат маркетинговия подход в управлението на финансовите услуги, което включва създаването на конкурентни стратегии и повишаване на ефективността при предлагането на финансови продукти на индустриални и крайни потребители.
- Събития по случай 80-я юбилей на АУ











