Документи - Доцент
1. Документи, изготвяни от отдел "Развитие на академичния състав" при АУ - Пловдив:
- Препоръки към членовете на НЖ, относно структурата, съдържанието, оформлението и обема на рецензията;
- Препоръки към членовете на НЖ, относно структурата, съдържанието, оформлението и обема на становището;
- Приемно –предавателен протокол за документи по процедури за РАС;
- Заповед на Ректора за назначаване на комисия за допускане/недопускане до участие в конкурс;
- Протокол от заседание на комисията за допускане/недопускане до участие в конкурс;
- Уведомление за допускане/недопускане до участие в конкурс;
- Заповед на Ректора за определяне на научно жури;
- Протокол от първо заседание на научното жури;
- Протокол от второ (заключително) заседание на научното жури;
- Уведомление до кандидатите за резултата от проведения конкурс;
- Протокол за публикуване на обява за публична лекция.
2. Документи, изготвяни от катедрата:
- Протокол от Катедрения съвет с предложение за състава на научното жури;
- Доклад от ръководителя на катедрата до Факултетния съвет за избор на научно жури.
3. Документи, изготвяни от факултета:
- Протокол от Факултетния съвет с решение за утвърждаване на състава на научното жури;
- Доклад от Декана до Ректора за утвърждаване на научно жури;
- Протокол от Факултетния съвет за избор на кандидат за академична длъжност;
- Заключителен доклад на декана.
4. Документи, изготвяни от участника в процедурата:
- Заявление за допускане до конкурс;
- Копие от обявата в ДВ;
- Европейски формат на автобиография;
- Диплома за висше образование – оригинал и заверено от приемащото длъжностно лице копие;
- Диплома за образователната и научна степен "доктор" - оригинал и заверено от приемащото длъжностно лице копие;
- Диплома за научна степен "доктор на науките" - оригинал и заверено от приемащото длъжностно лице копие (ако има такава);
- Заповед на ректор (директор) на висше училище или научна организация за утвърждаване на избор за заемане на АД „главен асистент”;
- Общ списък на публикациите;
- Списък на научните публикациите и трудове, които да не повтарят представените за придобиване на ОНС "доктор" и НС "доктор на науките" - копие от тях;
- Резюмета на научните публикации и трудове които да не повтарят представените за придобиване на ОНС "доктор", и НС "доктор на науките" - копие от тях на електронен и хартиен носител;
- Списък на цитиранията;
- Сведение за импакт – фактор;
- Справка за приносите в научните трудове;
- Справки за преподавателски стаж, учебна заетост, участие в проекти и публикувани учебни пособия;
- Справка – декларация за изпълнение на минималните национални изисквания по чл. 2б, ал. 2 и.3 от ЗРАСРБ (на хартиен и електронен носител)
- Материали за внедрени творчески постижения (ако има такива);
- Декларация за оригиналност и достоверност;
- Документ за платена такса;
- Информационна карта на НАЦИД за заета академична длъжност;
- Уведомление до декана относно темата, датата, часът и мястото на изнасяне на публична лекция.
5. Документи, изготвяни от научното жури:
- Декларация за включване в състава на научното жури, предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;
- Справка – декларация за изпълнение на минималните национални изисквания по чл. 2 б, ал. 2 и 3 от ЗРАС;
- Граждански договор за членове на журита;
- Сведение;
- Заключителен доклад от председателя на журито до Декана;
- Доклад от председателя на журито до Ректора за изплащане на възнаграждение по процедурата.